دانلود آهنگ جدید

عشق و محبت
•´`•. ♪Ē❤ŜĦ❤Ḡħ♪.•´`•

I LOVE YOU




 شمردن ستاره ها سخت نیست ، اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …
.
.

آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !

.
.

تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟

.
.

احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !
.
.

از تو دور بودن پر توقعم کرده …
حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !

 

صبح یعنی مست صدای تو
ظهر یعنی انتظار تو
عصر یعنی دلتنگم برای تو
شب یعنی یاد تو

و تو یعنی تمام لحظه های من !!! 

 

 

پسر : بزرگترین آرزوت چیه ؟
دختر : اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم ! تو چی ؟
پسر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم …

 

 

 

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !

.
چشم فراموش میکند اما دل هرگز !

.
پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …

دوستت دارم

 

چقدر درد داره وقتی که از عشقت یه شماره خاموش مونده باشه برات !

خداهیچوقت همچین چیزی رو نصیبتون نکن نصیب منم نکن اگه نصیبم کنه دق میکنم.

 

ت

امیدوارم از مطلب جدید خوشتون امده باشه نظریادتون نره توروخدا

 

 

ل

 


نظرات شما عزیزان:

مترسک
ساعت22:09---28 آبان 1393

ایولا ب این سلیقه خوبت ب کارت ادامه بده
پاسخ:مرسی ازنظرتون



فاطمه
ساعت19:39---21 آبان 1393
لایک....وبت خیلی قشنگه....ب منم سر بزن
پاسخ:مرسی حتما سرمیزنم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:37---8 آبان 1393
گاهی مرا یاد کن …
من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی
آسمان را به زمین می دوختی …
.
پاسخ:بااین گه نمیشناسمتون اما مرسی برای شهر ها زیبا بودند


رومینـــــــــا
ساعت22:42---3 آبان 1393
گـــــــــــــــاهي فقط بوي يه عطر

شنيدن صداش

خوندن اخرين smsش

يک تشابه اسم

براي چند لحظه ....

باعث مي شه دقيقا احساس کني .....!

که قلبت داره از تو سينت کنده مي شه ...


سلام هانی..وبت خوشگله..آفلین...


rooze19
ساعت0:04---2 آبان 1393
لایک داره

جواد
ساعت21:02---30 مهر 1393
وب خیلی عالی و قشنگی داری
همیشه موفق باشی
پاسخ:مرسی .ازنظرتون ممنونم


فاطمه جووووووووووون
ساعت20:42---30 مهر 1393
سلام عزیزم وبت عااااااااااااااااااااااااااالی ه
خیلی خوبه
به وب منم سر بزن
ممنون
پاسخ:حتما سرمیزنم ازنظرتون بسیارممنونم دوست عزیز


•❤• zahra•❤•
ساعت18:36---26 مهر 1393
سلام وبت خیلی خوشگله خودتم خوشکلی

نعیمه
ساعت22:55---24 مهر 1393

خسته نباشی!! وبت قشنگه!!!مخصوصا باروناش!!!
پاسخ:مرسی گلم ازنظرت ممنون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







|×سـَنجآق ـهآ×|:
| دو شنبه 19 / 7 / 1393برچسب:عشق,و,محبت,عشق,محبت,,,,| 10:49 بعد از ظهر|fatemehalizadeh|


| DЭᔕING |






کد ِکج شدَنِ تَصآوير



کد سایه دار کردن عکس

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

کد هدایت به بالا